Effektiv pluggdag

Känns skönt att vi inte har någon metodföreläsning idag, vi behöver tid till tentan som ska in på måndag! Nu har jag skrivit min opponering till distanskursen jag läser (Konsumentbeteende) vilket gick bra, samt skrivit klar en delfråga i tentan och börjat på ytterligare en.

Nu håller dom på att fixa med taket ovanför husets ytterdörr, dom tog ner det gamla igår och nu ska de nya upp vilket säkert blir jättefint men dom låter så mycket! Jag kan bara skriva i köket..och ja köksfönstret är 3 meter från där dom borrar typ så de låter för fullt som ni kanske förstår. Ny ytterdörr ska komma innan jul, kommer bli fin fint tror jag.

Nej jag behöver lite kaffe känner jag, på med Lattissima och sen blir det en mumsig latte! Yum yum!

My best friend - Lattissima!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0