De går bra nu..

Oh jag är så GLAAAAD!!!!

Är inte de bästa som finns när man sliter rumpan av sig och de går faktiskt vägen, man är nöjd med vad man levererar men dock kan man aldrig säga 100% hur det går! Denna termin har gått över förväntan på de mesta :)

Fick precis feedback på den första inlämningsuppgiften i konsumentbeteende, och jag fick VG! Woho! Läraren hade bara väldigt positiva saker att säga och tyckte att arbetet var jättebra, välskrivet och förståligt! Oh jag känner för att hoppa runt lite :p Nu måste jag få VG på ytterligare en uppgift och då har jag VG på hela kursen. Kul och mindre stress till kommande upgifter.

Nu blir de strax sängen, imorgon ska jag läsa kurslitteratur och sen blir det shopping och sist men inte minst julparty med klassen!

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till bra betyg! =)



Tack snälla, jag älskar den jag oxå! Det är verkligen jag om vi säger så. ;)

2010-12-09 @ 11:17:56
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0