Dag 11 - Mina syskon

Syskon, finns det något bättre? Jag har tre stycken underbara småsyskon, Karolina som är 21 år, Adam som är 6 år samt Albin som är 3 år!

De säger kanske sig självt att jag vuxit upp med Karro, de är två år mellan oss vilket är rätt lagom mellan syskon..vi kunde leka för fullt och hade hur kul som hellst. Dock har hon alltid haft som hobby att skrämma skiten ur mig, haha inte konstigt att jag är mörkrädd som bara den! Nu träffas vi inte så ofta eftersom hon bor i Stockholm och jag i Kalmar men de är alltid lika mysigt att träffas. Hon är den mest givmilda personen och vi garvar alltid ihjäl oss, härligt umgänge och vi är båda rätt störda ;)

Mina två småbröder är på mammas sida, mina små pluttar! Adam kom när jag var 17 och jag bodde bara hemma tills han var runt ett halvår innan de flyttade till Södertälje och jag bodde heltid i pappas lägenhet. Dom är söta, galna, knäppa, underbara, fantastiska och värdens mysigaste! Var precis och nattade Adam som ville gosa, hihi oh så mycket kärlek!

Jag har dom mest fantastiska syskonen en person kan ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0