Dag 05 - Vad är kärlek?

Allt är kärlek, kärlek är det du själv vill att det ska vara och blir det du gör det till! Kärlek till dig själv, andra människor, djup, hobbys och gud vet vad - de är upp till oss själva!

Jag vågar påstå att jag är en kärleksfull människa som lever på kärlek! Finns det något bättre än att veta att du är älskad och omtyckt av de människor som betyder allra mest för dig? De är inte att jag är beroende utav att vara tillsammans med någon, tvärt om oftast om man ser till tidigare och i jämförelse med många av mina nära kompisar som MÅSTE vara tillsammans med någon.
Det som är det fantastiska med kärlek är att man känner det i allt man är och allt man gör! Livet blir så mycket ljusare och de smittar av sig på allt man gör och människor man umgås med. Jag upplever tryggheten, passionen och en känsla att jag hör hemma någonstans som det som är absolut bäst med kärleken! Med hjälp av människorna som omringar en med kärlek kan jag övervinna allt, för jag vet att dom alltid kommer att vara där oavsett vad jag gör och att jag alltid kan vända mig till dem.

Det värsta som skulle kunna hända är att människorna jag älskar av någon anledning skulle försvinna ur mitt liv, usch de vill jag inte ens tänka på! Det är bättre att njuta av allt det man har i livet, uppskatta det man har och känna sig lycklig över det man åstadkommer! Människor som suger musten ur dig och inte kan glädjas åt dina framgångar ska man hålla sig borta ifrån, de lär man sig till slut :(

Om du känner dig nere - tänk på att du inte är ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0