Dag 03 - Mina föräldrar!

Detta ämne tycker jag om - föräldrar, fina fina människor och utan dem skulle man ju faktiskt inte existera! :)

Mamma Helen var 23 år när jag föddes och pappa Thomas var 28 år, antar att de var rätt normalt 87 då många av mina klasskamrater hade föräldrar som var lika gamla ungefär. Dom gifte sig innan jag föddes och skilde sig när jag var 6 år, idag har båda gift om sig och jag har två nya bröder på mammas sida...två underbara små pluttar!! :)

Båda mina föräldrar är lätt störda, på ett väldigt bra och underhållande sätt! Finns alltid där när man behöver dom, eller när man inte behöver dem :) Kan inte ha fått en bättre uppväxt, mamma var hemma med oss och tryggare uppväxt kan man inte få det. Nu har jag ju två bonusföräldrar, mammas man Micke och pappas fru Birgitta, dom har funnits med for ever..dock har jag inte många minnen innan underbara birgitta kom med i bilden! Underbara människor dom med som är riktigt goa och glada.

"Skilsmässobarn" låter hemskt och jag tycker folk mest använder det som en ursäkt för hur dom beter sig, jag kan inte ha haft det bättre och kan verkligen inte se mina föräldrar tillsammans..dom funkar perfekt med sin nya man/fru :)

Jag har världens bästa föräldrar (alla fyra) älskar er allihoppa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0