Vacker kunglighet

Enligt mig är det inte de Svenska kungahuset som är vackrast av dem alla (som många tycker) utan det Danska med Kronprinsessan Mary! Hon är alltid välklädd och proper ut på ett naturligt sätt, passande en kronprinsessa! Kronprinsessan Mary som är högaktuell med sina blivande tvillingar, tycker nästan synd om Kronprinsessan Viktoria och Daniel för nu börjar ju spekulationerna när Deras prinsar och prinsessor ska komma till världen ;)



Princess Mary Princess Mary of Denmark attends a private view of a major retrospective exhibition by Danish artist Per Kirkeby at Tate Modern on June 16, 2009 in London, England.



Mary och Frederik på Victoria och Daniels bröllop i Stockholm den 19 juni. Foto: Scanpix


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag håller fullständigt med! Jag har alltid tyckt att hon är mer elegant och mer av en mode-icon än våra svenska princessor. Appropå modeicon såg jag förresten klänningen Jaquie Kennedy hade när JFK svor presidenteden på ett museum i Washington. SÅ söt!

2010-08-14 @ 13:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0