Utförsäljning möbler

Eftersom jag och Richard redan har allt vi behöver (och lite till) ska jag sälja i princip alla mina möbler!! La ut min annons på Blocket i förmiddags och har fått typ 10 mail med folk som vill fynda..riktigt skoj! Jag tänker inte sälja något för några skambud men jag vill bli av med sakerna asap - så jag kör på "vi möts i mitten".

Köksbordet och soffan svävar i de blå lite halvt men resten är redan sålt..eller ja recerverat eftersom de inte ska hämtas förens later on!

Känns så sköööööönt att de börjar falla på plats, vore underbart skönt om lägenheten kunde vara tom när den ska flyttstädas 31.augusti! :)
Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0