the last day!

Idag är sista dagen på sommarjobbet, de är inte många som slutar två jobb inom loppet av 3 veckor.. :p Men nu har jag gjort mina tre veckor på Eniro och mitt SOMMARLOV börjar i kväll! Haha, 2,5 veckor får jag iaf innan allvaret börjar igen och då ska vi ändå göra en del.

- En vecka på landet, med en dag i Stockholm för att träffa mina Girls!
- En vecka i Egypten på ett superfint hotell
- Flytta/sälja mina möbler
- Flyttstäda och lämna över lägenheten till nya ägarinnan! :)

Håller på att planera in mina dejter inför veckan..ska träffa Mormor, Helena och Friiiida iaf och sedan vill jag klämma in några fler...som alltid slutar det i dubbel eller trippeldejt! ;) Gå på stan, fika och spana i andra butiker än dom vi har i stan - ZARA!!!

Nej om posten skulle ta och komma så jag kan börja dagen!
Ha en FIN dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0