Sleeeeping time!

Dags att hoppa i lopp lådan, en dusch och sedan natti natti!!

Ikväll har jag planerat min flytt, vad som ska göras och typ när de ska göras. Är lite kort om tid eftersom jag åker till landet på lördag och kommer troligtvis tillbaka kvällen 30.e augusti, och utflytt sker förhoppningsvis 1 september. Alltså har jag 1 dag på mig att flyttstäda och liknande från det att jag kommit hem! Woha!!

Ska börja med att städa mitt förråd och flytta saker till Richards, men innan dess måste jag städa min käre sambos förråd. De är veckans projekt! Packa inför Egypten och en vecka på landet ska jag också göra. Hur packar man till 40 gradig värme? - Bikini och luftig skjorta låter lagom för mig! :)

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0