Regn och getingar

Herregud så mycket getingar det är här uppåt landet, vi har inte alls så mycket getingar i Kalmar..känns det som iaf. Visst de är lite extremt här eftersom vi lever i ett honungsplantat, haha typ iaf...och getingar tycker om honung *Mums*

I förmiddags blev det hysteri när Birgitta ställde ut en ram som skulle rövas, mums mums tyckte bina OCH 7000 getingar. Mindre lyckat, jag har dödat säkert 200 getingar idag och man vågade knappt gå varken in eller ut ur släpet :p Haha man lär sig av sina misstag! :p

Om 4 dagar är jag och älsklingen i Egypten, very very nice! Kommer bara vara en massa sol och bad, förhoppningsvis ätbar mat och goda drinkar vid poolen (aka Cola för sprit kan dom INTE bland där nere) öl och läsk fungerar dock så de är de drickbara.

Taxfreen är beställd, blir lite perfymer..godis och sprit! De är verkligen bara när jag åker utomlands som jag köper sprit..ALDRIG på systemet, verkligen aldrig. Nu har jag köpt Rom och Passoa då denna tagit slut sen förra resan. På Arlanda ska jag även köpa Cliniques 3-stegsprodukter för att få kontroll över mitt ansikte. Kan bli något läppstift och rough också..vi får se :)

SunGarden Grand Resort
Sooolen snart kommer vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0