Ready or not

Jag är helt död, utmattad både fysiskt och mentalt!!

Igår efter jobbet var de 100% go go go! Började med att åka och storstäda lägenheten samtidigt som vi fick hjälp att måla i hallen och dörrkarmarna (sjuuukt fint blev det så jag är lycklig), framåt 18-tiden var målningen klar och runt 18.30 åkte vi till IKEA för storshopping - problemet var att eftersom jag inte hämtat sakerna från min och richards lägenhet visste jag inte riktigt vad jag behövde - så jag köpte typ ALLT!

Ska de piffas så ska det! Blev ett helt nytt badrum (varför hade jag det inte så innan?) köket fick ett lyft med citrusfat, blommor och dekorationer samt ny gardinstång så gardinerna inte släpar i golvet. Vardagrummet fick nytt sofföverdrag likaså sängen, blommor står överallt, ljuslyktor och ett improviserad sängbord som vi får se om de får stå kvar.

De var alltså en del och vi höll på 17.00-23.30 innan allt var klart. De tar längre tid att piffa, fixa och plocka undan. Men jag var über och tvättade fönster, putsade bort färg och så så de kunde nog gått snabbare. Men nu behöver jag inte göra lika mycket inför visningarna i nästa vecka!! Spännande de ska bli!!

Lägenheten är planerad att komma upp på Hemnet på torsdag senast fredag (i värsta fall). Nu hoppas jag bara fotograferingen går bra, älsklingen ska släppa in fotografen och agera lite assistent eftersom jag inte kan gå ifrån sååå tidigt.

Jag håller tummarna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0