Makeup refiill

Jag behöver städa ur mitt sminkförråd och organisera det lite bättre, just nu ligger de jag använder dagligen i en liten låda i badrummet och resten huller om buller i en korg. Not okay! Så jag behöver köpa lite bra förvaring..typ mindre lådor..jag vill till USA och shoppa på Target och alla andra roliga butiker där finns SÅ mycket bättre förvaringssaker för typ ingenting.

Detta vill jag ha (behöver och vill ha är tydligen olika saker..hihi!):

Eleven 120 Colour Eye Shadow Set
Palett med ögonskuggor
Eleven Foundation Brush Duo
Foundationborste måååste jag ha, blir nog en från MUS
NYX Mosaic Powder Blush
Blush från NYX ett märke jag vill prova
Shiseido Pureness Oil Control Blotting Paper
Blotting papers..alltid bra att ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0