Jo, jag lever!

Im alive!!!

Suck jag har inte kunnat logga in på bloggen under hela helgen..då blir man lite smått galen!! Men nu är jag tillbaka och allting ska fungera igen.

Helgen har varit superbra, vi hade besök av Katrin från Skåne..man förstod nästan vad hon pratade om (haha nästan..och jag kan prata jättemycket skit om henne på bloggen eftersom hon tydligen inte läser den!!!!!!!!!!!!). Okej men ändå :p Vi hade en skitrolig helg med utgång och för mycket att dricka i fredags, i lördags var vi ute på stan och jag köpte VINTERSKOR..otroligt fynd på Skopunkten! 149:- för föregående säsong och både jag och katrin slog till. Jag köpte svarta och hon bruna...snyft ville också ha bruna men fanns inte i min storlek :p 

I lördags hade jag också visning, meningen var att en tjej skulle komma och titta för hon bodde utanför stan men när vi kom dit var de ett GÄNG som väntade..och när jag pratad med mäklaren hade det tydligen varit tre sällskap. Gah! Jag hade inte hunnit förbereda något men underbara Elin hade plockat undan och fixat - Tack darling!! En ringde in ett bud, så vi får se om de är så att de blir budgivning innan riktiga visningarna ägt rum. Jag kommer inte stressa upp mig utan väntar och ser, inte en chans jag säljer tidigare och budgivningen inte når upp till mitt mål..give me the money! :) Annars är det visning på Torsdag och Lördag!!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0