Im back!

Nu är det sista dagen på mitt 2,5 veckor långa sommarlov!! Känns som sommaren gått vääääldigt snabbt och kan verkligen inte förstå att hösten närmar sig igen, jag älskar höst men sommar och sol är också så oootroligt skönt (tur man har en vintersemester till solen att se fram emot iaf :)

Efter en vecka på landet (ja nästan en vecka iaf) och en uuuunderbar vecka i Egypten är det nu dags att återvända till Kalmar. Har hänt massa saker och det största är att jag igår opererade ögonen - no more synfel. Ska skriva ett enskilt inlägg om operationen men kan säga att den blev ööööver förväntan och efter ca 7 h kunde jag se bättre än NÅGONSIN!! :)

Nu ska jag fortsätta att uppdatera mig på bloggarna jag följer..ligger en vecka efter vilket tar sin lilla tid - mys!! När jag kommer fram ska de flyttstädas för fullt, packa kök och flytta möbler (om inte älsklingen redan fixat det - love you honey!)

Ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0