Happy weekend

Igår blev en slapparkväll hemma i lugn och ro, men jag plockade undan massa saker och sorterade, diskade och fixade lite i köket så helt död fisk i soffan var jag inte! Kvällen gick långsamt men jag spenderade den med mina två favoriter - Frödings Kladdkaka och Fringe!!! Jag ÄLSKAR den serien och igår var det dubbelavsnitt..haha så trött jag var sen! 22-24 höll det på och oooooh så spännande, säsongsavslutning var det ju också självfallet!

Idag är det jobb som vanligt, sitter och dricker tredje koppen kaffe för dagen, och blir inga fler förens jag varit och köpt mer kaffe så de får jag göra på lunchen! Senare kommer Katrin och de är party party, hon var tråkig och skulle jobba på söndag så hon skulle tydligen hem igen imorgon men oh well trevligt att se hennes blonda kalufs uppe i Kalmar igen :) 

Nej nu kollar jag på Lyxfällan och drömmer mig bort till en ny fin lägenhet, älskling ska vi flytta!?
Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0