Frisörbesök?

Jag är sugen på att fixa håret, de är så hemskt just nu..slitet som bara den!! Skulle behöva lämna in mig själv på hårspa en weekend för att få lite fason på det hela! :p Jag måste köpa ett bra värmeskydd för de jag har nu känns inge vidare, behöver något riktigt BRA.

Nu låter jag håret blekas i solen och färgar/tonar ingenting på sommaren, men har under vintern/våren haft riktigt mörkt hår vilket är riktigt snyggt! Högra bilden är från i höstas innan jag färgade det..då var det ljusbrunt/rödaktigt. Tycker de mörka till vänster är mycket snyggare..

Men hur ska jag göra i höst?! Sugen på lugg igen, haha typisk höstgrej! Nej jag måste till frisören och få råd + en dunder hårkur!

   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0