Fix-trix!

Vi kom till Kalmar vid 20.30 igår, åkte och lämnade våra saker hemma..lastade in nya saker (färg, borrar, slipsaker och gud vet vad som fäljde med), köpte med oss mat och åkte till Elin för att inspektera samt börja måla dörrkarmar.

Haha ja de var bara att hoppa rakt in och dammsuga, jag är så sjukt städgalen, haha rätt underhållande! Stört hungrig var jag men NEJ jag ska dammsuga :p Jag och elin plockade undan saker, fixade och trixade medans älsklingen flyttade gardinstång, spacklade och började sedan att måla första omgången på dörrkarmarna. jag joinade sedan och målade medans elin tag sig an mattan, VILKET JOBB. Men jo den blev allt svartare ju längre hon höll på :)

Vi dog vid 23.30 och åkte hem för att sova..ikväll fortsätter det!

To-Do list:
- Måla klart dörrkarmar
- Måla hallen
- Städa badrummet
- Polera upp diskbänken
- Olja in bänkskivorna
- Flytta ner bokhyllor och micro i källaren
- Flytta tvn från en lgh till en annan
- Köpa saker på IKEA (dekorativa blommor, handdukar, ny badrumsmatta, plädar, ljuslyktor, sofföverdrag)

FULLT upp alltså!! (och nej detta är inte allt utan enbart en del av den fina lilla listan) Sa jag att de troligtvis ska vara klart tills imorgonbitti?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0