Worki

Denna vecka jobbar jag måndag - fredag, fullt upp men de är kortare pass vilket gör det helt okej faktiskt! Pengar tycker jag om och pengar kommer jag att behöva för att överleva under Juli månad eftersom jag slutat skolan då och CSN inte vill låna ut mer pengar till mig då! :p

Uppsatsen kom vi igång med igår och veckans mål är att skriva och vara klara med teoridelarna innan måndag för att under nästa vecka genomföra intervjuer med resebolag. Var snack om en resa till Stockholm men de verkar inte bli så..jag som tänkte trycka in ett besök och övernattning hos pappa då men neheee, får stanna i Kalmar och jobba! :p

Har sökt lite jobb igår och idag, hittat ett jobb som skulle funka men inte har med min utbildning att göra..och ett jobb som faktiskt har med min utbildning att göra! Yay!! :) Vi får se hur det går, men det vore riktigt härligt med ett riktigt jobb. Hittar jag inget jag trivs med kommer jag gå magisterutbildningen..men TÄNK så skönt att jobba heltid och ha en massa pengar!!!

Vi får se hur det blir! Oh by the way jag FÄRGADE precis håret mörkt igen, hade en omröstning och alla deltagare tyckte jag skulle bli mörk igen, illa att man faller under grupptryck (men jag gillar det också mörkt)!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0