Studera.nu

Skickade precis in min ansökan till Studera.nu..YAY! Äntligen har jag bestämt mig för vad jag vill plugga om jag nu ska plugga någonting nästa år/till hösten.

Detta är min prioritering, hoppas såklart på magisterprogrammet vilket skulle vara riktigt roligt och lärorikt!

1. LNU-81042 - Leadership and Management in International Context, magisterprogram (Kalmar) 60hp

2. LNU-56573 - Medie- och kommunikationsvetenskap 1-30 hp (Kalmar) 30hp

3. LNU-61584 - Introduction to Entrepreneurship (Deltid, Kalmar) 7,5hp

4. LNU-56517 - Interkulturell kommunikation (Deltid, Kalmar) 7,5hp

Nu håller vi tummarna på Nr.1. Men jag ska kolla efter jobb också så vem vet vad jag gör till hösten! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0