Stamkundskort?!

Jag och Richard borde heeeeelt klart få något sorts pris från IKEA, ett stamkundskort av något slag som ger oss en GRYM rabatt pga alla inköp vi gör på varuhuset i Kalmar. Haha! jag blir inte bara mobbad utan mobbar även mig själv för att vi är där ute KONSTANT, känns det som iaf. Vi har "bättrat" oss men beroendet är konstaterat! :p

Helgens uppdrag har varit att målat om och fixat i "lilla rummet", de har gått bra och vi hittade rätt färg tillslut (var tvungna att köpa en annan för den såg för j*vlig ut den första). Nu är det en ljus färg som richard kallar för piggilin..jag kallar den ljusgrön. Problemet är hur vi ska MÖBLERA rum he**etet?!?! Inte ett lätt problem!!!

På ikea köpte vi tavlor och ramar till lilla, väggdekor till sovrummet och även gardinstång + gardiner till lilla...kommer bli fint..när vi BESTÄMMER OSS!!!! :S

Nu vill jag sluta jobba och hem och fixa och baka bullar! Mums mums i magen hela långa dagen!!! :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0