Regn och rusk!

Knappast en underbar vårdag att vakna upp till, de regnar/duggar i lille Kalmar men jag ska vara inne nästan hela dagen så mig gör det faktiskt inte så mycket (..sålänge jag slipper cykla i regn in till stan!).

Idag var jag sjuuukt trött när jag vaknade, som om någon slagit mig i huvudet för de gick inte att vakna. Men upp kom jag och tog en dusch under tiden som äggen kokade. Passade på att bygga lite Ikea-lådor också. Köpte i fel färg..VARFÖR märker ikea aldrig upp färgerna på lådor, svårt att gissa färgen när två olika har svarta lock..men iaf blev svart/vit-randiga lådor in till "Kontoret" vilket kommer passa bra med den svart/vita kontorsstolen som vi planerar att köpa. Ikväll ska jag få Richard att sätta upp tavlor så de är klart när FRIIIDDAA kommer imorgon!

Yay kommer bli en härlig helg! Imorgon efter jobbet blir det en pubrunda med Alex, Frida och kanske Annica. På lördag ska vi hitta på något kul..lite beroende på vädret och söndag blir uppsatsskrivande efter de att Frida åkt. Men kanske ska ta tag i idag också, sitter och går igenom böcker jag var och lånade på biblioteket igår - bra sådanna kors i taket :p

Ciao från regnstaden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0