Påskafton..

Wow det är Påskafton idag...känns inte alls som det utan mer som en vanlig söndag, ja jag ligger någon dag framför kalendern! :p

Började dagen med att cykla till gymmet och kom ut 1,20 senare..väääldigt svettig och liknade en tomat! Skönt att börja dagen med ett hårt träningspass, så skönt att vara igång med träningen ordentligt nu :) Ska testa måltidsshakes också, annica hade med Latte smak som var rätt najs så min plan är att dricka en shake per dag, istället för lunch troligtvis. Vi får se hur det går :p

Efter träning blev det en härlig dusch och tillfix innan vi åkte till IKEA och köpte en stooor fin spegel, en lång fotoram och nya gardinstänger till sovrummet och vardagsrummet. Kikade också på garderober och jag hittade dom jag vill ha, RIKTIGT snygga är dom och jag vill ha dom nu nu nu nu!! Hallen kommer bli GALET snygg...nu letar jag bara efter en till möbel och jag vet EXAKT hur den ska se ut :)

HEMNES Spegel

 

Glad påsk!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0