Man kanske ska packa?!

Om tre dagar sitter jag och Katrin i baren och dricker en drink i Hurghada på hotellet, oh så hääärligt de kommer att bli!! Bara ta det lungt, äta en massa och dricka ännu mer och bara ladda batterierna så vi kan komma hem och göra klart uppsatsen.

Vi åker från Kalmar på onsdag morgon 8.30 med bussen mot Stockholm, vilket betyder att jag måste ha packat imorgon och jag jobbar till 21 så hellst ska jag ju vara klar innan imorgon och bara göra det sista då eftersom de kan vara trevligt att sova lite imorgon. Har en packlista (som alltid) så egentligen ska jag bara gå igenom, plocka fram allt och se vad som ska tvättas..rena kläder känns bra att ha :p

Så jag kanske ska ta och komma igång med packandet och sortera fram vad som ska tvättas imorgon!
Ciaaaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0