Goooooodkänd!!

Halloj!

Dagen gick fin fint, fullt upp men vi började rätt lungt och bestämde vad vi skulle skriva om i vår teoridel (dock utan annica som var hemma och febrig)..gick rätt snabbt över till att vi satt och flummade som vanligt och Katrin/jag sökte ett magisterprogram åt henne I KALMAR!! Yay nu hoppas vi att hon inte kommer in i Lund (sorry darling men vi hoppas du är kvar här).

Sedan var de möte på möte i skolan och biblioteket innan de var dags för några timmars jobb..hade iaf en trevlig kollega att prata med :) Passade också på att beställa en personlig almanacka som jag specialgjorde..har kikat på dom i flera år men idag konstaterade jag att jag inte kan skriva in allt i min p****** mobil så blev en kalender. Det var en present till mig själv FÖR JAG KLARADE TENTAN!! Jag är BÄST och galet nöjd med mig själv!! Go me!!!




Min nya kalender!!!

Så fin och rosa och jag ÄLSKAR den, kommer hem om två veckor så väntar på mig när jag kommer hem från Egypten! Mycket bra "Välkommen hem present"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0