En vecka kvar!!

Yay om en vecka sitter vi på bussen på väg upp till Stockholm.. :)

Men solen skiner i lille Kalmar idag så man får njuta rejält medans den är framme. Underbart att vakna att någon vinklar upp persiennerna och solen bara stråååååålar in genom fönstret. De är lycka mina vänner! Mys mys mys! Var tvungen att ligga kvar lite i sängen innan jag sparkade in mig själv i duschen, haha lite i tid kan man ju vara.

Äggmackorna är uppätna och snart är mitt glas Proviva Jordgubb uppdrucket och de är dags att cykla mot Katrin. Idag är de fullt upp!!

Uppsatsskrivande hos katrin till strax innan 14
Handledarmöte vid 14 i skolan
Kampanjmöte 15
Jobba 16.30-21

Aja får väl smita ut på balkongen och löpa lite sol iaf :)
Ha en FAB dag people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0