Work It!

God morgon god morgon hör fåglar sjunga glatt...

Sitter i träningsoutfiten och en mysigf Otterbein-tröja och ska strax ta och cykla iväg till ett uppiggande Spinningpassa! Shit döda mig nu, jag kommer ju att dö på de här passet så detta kanske blir mitt sista inägg :p Nej men de är en bra ledare som brukar ha najs musik, men jag har inte varit på ett spinningpass på över 8 månader så kondisen kommer ju inte vara den bäste - den som lever får se!

Har iaf varit produktiv under morgonen och läst ut halva andra boken i eventkursen som jag läser. Denna vecka är mitt mål att jag ska ha blivit klar med båda inlämninguppgifterna i eventkursen, och nästa vecka uppgifterna i relationskursen. Känns som jag borde klara av det...

Nej nu måste jag iväg!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill du ha fler besökare till din blogg och

chansen att vinna ett presentkort på SF för

300 kr?

Bli medlem här:

http://www.bannerutbyte.se?r=58289

2009-09-21 @ 12:15:34
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0