TGIF

De är fredag och inte nog med det så fick man idag lön och har nå råd att leva igen efter att var varit i en liten bubbla, illa bara att jag missuppfattat mitt bankkonto och hade kunnat leva utan någon bubbla, men aja jag sparade pengar så de är ju bra! :)

Idag så finns inget schema för allt jag vill hinna med, försöker formulera ett just nu men går sådär!
Detta vill jag hinna med..

Cykla till skolan och sälja upp kurslit. lappar
Träna medelpass 12.00 på Friskis
Cykla ner till stan och köpa en trja
Cykla till Media Markt och köpa en elvisp
Cykla till IKEA och köpa gardiner och badrumsmatta
Gå på systemet
Köpa godis till BION ikväll
..och juste måste SKRIVA SKOLARBETEN också!!!

Ikväll så ska jag och Katrin gå på bio och se "The Ugly Truth" och den har jag längtat efter sen jag såg trailern i USA i typ januari/februari...så förstå som jag längtat! Två underbara skådisar och en söt historia - de kan inte bli mer mig! Ska bli kul, och lugnare eftersom vi ska upp rätt tidigt imorgon faktiskt!

Ha en fin fredag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0