Städat och fixat

Tänk så otroligt roligt det blir att städa när man har saker att göra, speciellt om man har skoluppgifter att göra! :p

När jag vaknade imorse kom jag fram till en sak - jag måste byta ringsignal på mitt larm, jag sover lungt vidare nu för tiden och skiter helt i om de ringer, vilket inte är en bra sak! Men man får ju i alla fall en lugn start på dagen, dock lite för lugn. Men denna morgon var bra, ingen stress att jag måste hinna med saker innan jobbet eftersom jag är helt ledig...och jag hade underbara drömmar som jag ville stanna kvar i. Där fanns inga tvång att göra skoluppgifter eller att komma itid till jobbet - love it!

Idag har jag iaf diskat ett beeerg av disk, dammsugit, plockat undan hemma...gjort lunch i massor så finns nog två matlådor kvar till later. Nu ska jag sätta mig och göra EN inlämning..problemet är att jag inte hittar mitt lösenord till hemsidan där uppgifterna ligger - jakten fortsätter!

Skulle behöva åka och köpa en ny kaffebryggare och en elvisp idag, samt träna men vi får se hur bra det går med inlämningen...om jag någonsin kommer in på sidan!!

Ciao

ps. jag hatar min granne...jävla loser som inte kan spela trummor - sluuuuuuta försök!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0