Söt och blöt..

Alltid lika trevligt att jobba, bra att jobba kortare pass då tiden passerar så otroligt snabbt känns det som! Fick även se några ytterligare veckors schema och de ser rätt lungt ut..nästa vecka jobbar jag mån - tis, veckan efter det hade jag två pass bara och vecka tre är en full vecka med förmiddagspass och även UTBILDNING! Scary!!! Inte för att någon sagt till men jag antar att jag ska gå fakturautbildningen, då har jag alla baslinor..och de räcker gott och väl!

Sen jag kom hem har jag tittat på Hollywood Fruar, Ncis och chattat med en mycket trevlig människa..liiite för mycket som vanligt! :p Om 8 dagar är jag och Katrin i LONDON - yay! Kommer bli galet kul och jag håller på att kolla igenom gareroben och se vad de är jag "behöver" shoppa under vår vistelse i UK! Mycket party och shopping blir det :)

Nej nu ska jag hoppa i lopplådan...först ska jag bara titta lite mer på min underbara telefon!!

Natti natti!
Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0