Söndagsplugg

Solen skiner...men jag sitter inne och ugglar, de känns inge vidare! Men måste man plugga så måste man, och idag ska jag skriva ett arbete i företagsetik. Som tur va ska de inte vara något komplicerat 3-5 sidor om vad jag vill, och eftersom man bara kan få G så ska de inte vara så övergrymt heller. Men de kommer vara min söndag!

Vaknade några timmar sedan och sen dess har jag diskat, plockat undan hemma, vikt tvätt och nästan rengjort en plåt...men medlet lät så läskigt så jag vågade inte! *Fegis!* Men ska dra fram dammsugaren också sen och kanske tvätta lite fönster - då känner man sig grymt duktig! Ikväll ska jag ut och gå med Annica och Bossa...och Katrin också I guess!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0