Sex och lön..nja inte riktigt så!

Hej hopp!!!

Nu kom jag hem efter att ha stått och promotat Sexmästeriet och ragga jobbar till Kåren och Puben, kändes mest som flum men vi hade iaf kul! Jag vann med mest weird lines att dra som är relaterade till sex-mästeriet! :) Haha så kul man kan vara! Nu är iaf magen JÄTTEhungrig och jag ska ställa mig och steka pannkakor!

Dagens bästa är ändå att LÖNESPECEN kom idag...och de var en MYCKET positiv upplevelse kan man ju säga. Får ut 2000:- mer än jag trodde, snacka om ren lycka! Så nu kanske jag kan stoppa undan dom till skidresan så den blir av också! Yay!! Oh nu är jag så glad att jag skuttar runt och sjunger lige (jo lite galen är jag!)

Först skutta ut i köket och gör pannkakor innan jag svimmar!
Puss på er alla söta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0