Seeen..

..vaknade 07.45 -GAAH! Jag han inte med att tänka innan jag slängde på mig kläderna, linserna satt som dom skulle och jag var på väg ut genom dörren! Började alltså klockan 08.00 och tro de eller ej så var jag i tid. Illa var dock att vi inte kunde logga in på nästan en timma då programmen låg nere, men oh well jag var iaf i tid!!

Knappast en bra säljdag då de är massa problem förtillfället så fick bara tekniksamtal, men man lär sig massa på dom så jag är inte nere för det, tycker bara de är skoj att ta samtal! Slutade 12.30 och passade på att skaffa mig schemat för kommande veckor..två kommande. Jag jobbar 12 dagar konstant, och de är nästan bara kvällspass kan jag lägga till. Under första tre veckorna i september kommer jag jobba över 60h så det är ju iaf bra - jag tycker om pengar!

Nu ska jag äta...HUNGRIG! Sen blir det till att läsa kurslitteratur, städa, gå ut med soppor (fuuun!) och betala räkningar innan vi ska till Växjö om 3h.
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0