Regn..

När jag vaknade så öste regnet ner...det verkligen smattrade mot rutan och det finns inget mysigare än att ligga i sängen under ett varmt täcke och ligga kvar lite längre :) Man är ju inte vidare pigg att hoppa upp ur sängen om de är rusk utanför!

Men de blidde en dusch tillslut och efter det har jag diskat och ätit god frukost, smoothie! Nu ska jag ta och dammsuga och sedan måste jag tyvärr ut i regnet för jag har ingen mjölk eller några ägg kvar..behöver en basshopping, inte för man är så pigg på det när det regnar som tusiken ute!

Ikväll så är det jobb mellan 17-21, första kvällspasset! Ska bli spännande att se hur mycket det ringer..förhoppningsvis får jag en del sålt också! Innan dess ska jag läsa lite tänkte jag, och baka muffins!!!

Ciao från "Fantastiske Jojo" ;)


Kommentarer
Postat av: Katie

Ja, skönt när man kan ligga kvar;)

2009-09-03 @ 14:37:58
Postat av: Jojo

Ja men visst!

Somliga har tur...aka jag! :)

2009-09-03 @ 23:17:47
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0