Partybussen!

Jag lever...tror jag!! :p

Gårdagen var superkul, dock blev det inte så lång tid på Liseberg som vi hoppats på så de var lite tråkigt men vi hade kul ändå! Åkte från Kalmar vid halv nio och kom till Göteborg efter 13 och då hoppade vi rakt in i the action, tyvärr var det massa folk på Liseberg så var massa köer, 15 minuter minst på varje attraktion..25min på den längsta och sorry men de är inte dom karusellerna värda.

Men jag och Katrin hade de lika kul som alltid, shoppade lite smycken och söta saker på -50% rea i som små söta butikerna! Åkte 4-5 olika saker och åt mat, spelade lite och sedan var det dags att åka hem igen, då med PARTYBUSSEN! Woho! Fick vardin goodiebag när vi gick på bussen och där började det. Tyvärr hade vi en busschafför som inte alls var särskilt studentvänlig om vi säger så men som om de drog ner stämningen - not, mer tvärt om!! Kom till kåren vid 23-tiden och där fortsatte galenskaperna på en hög nivå!! Haha vi var friiiiaa...och kunde på gå toa hur mycket vi ville!!

Nu ska jag iväg och jobba om någon timma, 15-18 idag så känns bra att de inte är så lång tid...dom har KAFFE på jobbet också!!! Yay!! Sitter och dricker smootie just nu, mums så gott det är!!!

V = "Kissa ute!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0