Panik!!

Oh nu fick jag ont i magen - stress!!!!

Jag sitter och är hur lugn som hellst, har till och med börjat med inlämningsuppgiften! Men så kommer en såndär känsla att allt kommer skita sig..att ingenting kommer fungera och att jag kommer sluta som städtant på ett lekis i skogen men 17 barn hemma. Haha nej jag vet att de aldrig kommer bli så..men känns lite som de just nu! :p

Jag har en kurs som släpar..jag HATAR den kursen av hela mitt hjärta! Men saken är att jag gör den mycket värre än den är..jag skulle lätt klara av den! Men det är bara en sak - motivation! Just nu har jag ingen motivation att gå kursen igen, jag skulle faktiskt inte kunna bry mig mindre! Jag känner bara hat hat hat..och att jag kommer misslyckas! Den förstör mitt liv utan att jag ens går kurser för jag vet att de snart är dags..jag MÅSTE göra den!

Så vad ska jag göra?! Gå kursen nu..hata den, gå och må dåligt för att jag vet att jag inte har någon motivation och att de kommer gå åt helvete för jag vet hur jag är när jag är skoltrött och hängig som är fallet just nu!

Eller ska jag vänta med kursen och läsa den i sommar istället, medveten om att jag blir kvar i Kalmar under sommaren (men de kommer jag bli hur som hellst eftersom jag har lägenheten)..?!

BAJS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0