Paket från Japan!

Vaknade av att någon ringde på dörren 8.30 - haha som om jag skulle öppna då!? Hej hopp välkommen åter, jag trodde de var fastighetsskötaren :p Men när jag gick upp några timmar senare låg det en AVI på mitt golv..så tydligen var det ett bud och inte fastighetsskötaren!!!

Cyklade iväg och hämtade paketet på Företagscenter i berga och sen fort fort fort hem och slita upp paketet - yeaaayyyy mitt paket med mobilbling bling bling!! Nu har jag suttit och pysslat och kommit fram till en design, har haft lunchpaus och nu ska jag ge mig på the real deal och limma fast allting - önska mig lycka till!!!

Lägger upp bilder om ett tag...kameran dokumenterar varje steg!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0