Ny vecka..

Hej hopp!

Ny vecka..och en lugn sådan! Yay! Jobbar kvällstid ikväll, förmiddag imorgon och sen kväll igen ons coh tors. Ledag är jag helt ledig och då ska jag minsann lämna Kalmar och bege mig till andra sidan bron och spendera dagen med Alex på Ölands Folkhögskola. Mys! Jag ska göra armband och tydligen kommer jag också skratta en del..spännande!

Men vi kan ju börja att klara av denna underbara lilla måndag. Har redan läst ett kapitel i litteraturen och ska klara ett till innan jag ska till gymmet vid 15..sedan blir det direkt till jobbet där de väntar 4,5 underhållande timmar. Jag har Elin vid min sida och klarade vi gårdagen ska vi klara denna :) Efteråt blir det kaffe och bullar hos Annica (jag såg en stor påse igår!) den underhållande dokumentären på TV3 börjar också - haha!

Lets go!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0