Mer utomlands?!

De är inte lång tid tills jag har min examen, klar med skolan och förväntas veta vad det är jag vill arbeta med - är det bara jag eller låter det otroligt vuxen?!

Som om jag vet exakt vad jag vill göra, som om jag vill bli 100% seriös och skapa mig en karriär - HJÄLP!! Nej jag vill lära mig mer saker, inte nödvändigtvis i skolbänken men jag vill se nya saker och träffa massa nytt folk och samtidigt vill jag INTE vara i sverige. Sen kom jag på en grej - volontärarbete eller praktik!! De är kul (förhoppningsvis) och man träffar nytt folk.

Min idé är att jag ska volontärarbete hos Svenska Kyrkan i London, oh jag älskar den staden. Man är där nästan ett år och får boende och lite fickpengar. Har mailat till ansvarig på Svenska Kyrkan och även till församlingen i London och hoppas jag får mer information!!! Yay!!!

        

Fler idéer hur jag kan ta mig utomlands utan massa pengar sparade?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0