Luuunnccch!

Magen verkligen skriker efter mat, tur att jag står i köket och lagar mat då!! Ris, kyckling och asiatisk sås står på menyn - *mums!* Åt äggmackor till frukost men får nog hålla mig till min gröt på morgonen..de är gott, hälsosamt och man håller sig mycket längre vilket behövs!
Jobbet idag gick helt okej..sålde en hel del faktiskt! Halvdog på mitten men sen blev det bättre mot slutet. Första samtalet var ett sälj och de gör det mycket lättare att fortsätta!!

Efter att jag ätit ska jag in och hämta min IPHONE! *Jippie!* Den har bott hos Telia reparatören i 10 dagar nu, jag blev som handikappad när den försvann! Men nu ska jag alltså få tillbaka den, hoppas allt är lungt! Efter upphämtningen ska jag och katrin sätta oss på ett fik, vi har ett nytt ställe nu! Och där blir det pluggande, jag ska läsa ett gäng kapitel innan vi ska jobba på puben!

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0