London!!

Jag och Katrin ska åka till LONDON!!!

Var ju där senast i Juli med Frida och hade det hur bra som hellst och nu ska jag alltså tillbaka igen! Älskar verkligen den staden, en mysig storstad skulle jag kalla den! Massa fik, massa shopping och framförallt massa pubar! :)

Vi åker 7 Oktober och kommer tillbaka 11 Oktober, ons-sön. Kommer bli hur bra som hellst...och det bästa var att vi betalar 220:- per person med skatter och avgifter! Kan ju tacka Karro som gav mig insperation att checka Ryans hemsida! :) Kommer bli superkul! Längtar för fullt! Höstshopping i London med världens bästa katrin är inte illa pinkat på en eftermiddag - behöver jag säga att de är en spontanresa ;)


I will be back!

Nu ska jag fixa mig inför Växjö!
Ciao


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va mysigt!

Var ska ni bo? :)

Puss

2009-09-04 @ 15:52:17
URL: http://fridalin.blogg.se/
Postat av: Jojo

I know...vet inte 100%, tror jag hittat ett billigt helt ok ställe. Alltid kul att prova något nytt liksom :)

2009-09-04 @ 23:44:36
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0