Live from Biblioteket!

Hej hopp...

Nu sitter jag på biblioteket och försöker vara effektiv!! Kan avslöja att de faktiskt gått rätt bra, började läsa boken och kom fram till att den är SKIT...och slutade därav att streckläsa den, har läst vissa delar och thats it. MEN jag har börjat på en inlämningsuppgift och faktiskt kommit över halvvägs...dock är den riktigt dålig och jag vet inte om de jag skriver om är tillåtet - men whatever jag kan ändå bara få G.

Kaffet är kallt...de är inte gott då! :( Men nu ska jag satsa och skriva klar de sista på uppgift ett och sedan gå vidare till uppgift två. Kan också vara så att jag börjar på de större arbetet istället, känns lite roligare och skönt om man skulle kunna bli klar med de också!

Plugga på ett och tvåååå!
Jag längtar till lördag...då ska jag och Katrin bada på äventyrsbadet!! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0