Ledig torsdag

Det märks att man har haft FULLT upp dom senaste veckorna, med jobba..introduktionen och lägenheten såklart! Idag så är jag LEDIG vilket verkligen var behövligt. Jag har inte ens läst någon skolbok utan mest städat hemma, rensat garderob, diskat och tänkte jag skulle ta och putsa lite fönster nu.

Igår hämtade jag upp min iPhone, de blidde en ny vilket jag tycker om eftersom den andra fått vissa skottskador (asfaltsskador) men nu är det en ny fin vit en men ett rosa skygg på baksida och ett nytt fint spegelskydd! Så fin så och denna funkar utmärkt vad jag märkt - mycket skönt!
Puben var det igår också, sålde som tusiken men tyckte ändå de var lungt, men fotbollen var ju på såklart och dååå säljer det! Gick iaf bra, mycket folk och nästan alla var trevliga...

Nu ska jag äta nått också, om en 45min ska jag och katrin till IKEA!! Jag vet igen..men dom har god korv där...och typ massa möbler och annat som allt vill med hem. Nu är de katrin som ska shoppa...igen!
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0