Hel cykel och workiworki

Idag känns det som jag inte gjort så mycket alls faktiskt..men de har ändå blivit en del!!

Har läst ut nästan en bok
Varit ute på joggingrunda/powerwalk
Fått cykeln fixat av Henke (Tack!!)
Kollat i stan efter kläder och skor med Katrin
Jobbat..

Känns bra att jag nästan är klar med andra boken i eventkursen iaf!! Men innan jag börjar arbeta med dom kurserna ska jag skriva ytterligare en mindre kurs i etikkursen så jag får den ur vägen också - ska bli mycket skönt. Roast på Berns går just nu och de är verkligen skit...fy dom känns så uttjatade komikerna! Men men..bara å stänga av och vända sig till skolarbetet och dricka te istället - myys!!

Hoppas er dag varit bra!! 5 dagar till LISEBERG!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0