Hår och jobb

Vaknade senare än tänkt..blä! Nu sitter jag iaf och äter frukost, havregrynsgröt och till det en grapefrukt. Riktigt mumsigt i magen!

Ska skutta iväg till MAXI och köpa hårfärg när jag ätit klart, tanken var att jag skulle gå på en långpromenix runt stan men det hinner jag inte nu så tar cykeln till maxi och får skämmas att jag inte tränat idag. Men på måndag blir det ordning på bitarna, då jobbar jag kvällstid och inte så konstiga tider och då finns tid för skola och plugg igen. Räknade ihop hur mycket jag kommer få i lön i oktober och blev väääldigt positivt överraskad, och då är inte någon provision inräknad - sådant tycker vi om!

Nej in med gröten och sedan mot maxi, ny hårfärg here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0