Har du träffat Urban!?

TRÖTT!

Har stått upp sedan 06.30 då jag lämnade sängen, ofärskämt pigg var jag också. Lite gröt och kaffe senare så var jag på G - ready for Novishen mässan på Corehouse. Vi i styrelsen som höll i det hela så vi roddade, fixade och donade under hela dagen. Hemskast var när halva spritförrådet rasade och de rann ut X-antal liter starksprit under dörren ut på lilla dansgolvet där institutionerna ställde ut :S Men de gick!

Efter en mycket lyckad novish (fick in massssssa jobbare och ungefär 30st KARMA intressenter som jag sålde som tusiken) så mötte jag upp Katrin och Annica för shopping samt fika i solen nere på en brygga i Hamnen. Supermysigt och sååå härligt väder var det ju också. Fyndshoppade på herravdelningen på H&M, sen blidde de ett par snygga leggings från Gina och en najs mössa också från Gina.

Sen var de Puben för hela slanten, fullt ös mellan 21.30-00.00. Nu är jag hemma, har döpt blåsan på min vänsta lilletå för URBAN: den gör ont! Och imorgon jobbar vi Gardenparty - crazy!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0