Happy onsdag!!

Hej hopp...jag vaknade för 20 minuter sedan, de är hemskt! Jag hittade inte vart man bytte signalen men vaknade när jag fick sms..oh well I suck at getting out of bed! :p

Idag är planen att först tillverka en latte, tufft liv de här när man inte har kaffebryggare utan MÅSTE dricka en latte för att få koffein..hihi not! Mums mums! Sen ska jag sätta igång att skriva den andra inlämningen - jag är i princip klar med den första, den ska ligga i vila någon dag så jag ser ev fel innan jag skickar in den. Skriva skriva skriva hela dagen och klockan 17 är det styrelsemöte nere på kansliet. Efter de tänkte jag svänga förbi gymmet, förhoppningsvis hinner jag med ett pass men känner att mötet kan bli långt så vi får se vad som hinns med!

Evenemangsföretagande

Dagens litteratur..hello!

Så dagen är fullspäckad..känns skönt! Nu ska jag kicka igång med min latte och sen kör vi!! Se framåt..snart klar!

Hoppas nu får en FAB dag... Ciao

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0