Grekbowling

Vilken supertrevlig kväll det var, tur att jag gick och inte stannade hemma och "tråkade".

Lite bråttom till tåget men hade fleeera minuter till godo innan tåget gick, bättre än vissa andra ;) Trevlig tur på tåget, lite kaffe och massa snack och skratt. När vi kom fram till Växjö blev det presentation av alla (dom är 12st i Växjös ks och vi var 6st från Kalmar idag..inte vanliga 9) Men blev uppdelade i grupper och gick sedan på en tipspromenad liknande promenix genom staden innan de blev grekisk buffé på en trevlig liten restaurang. Supertrevlig middag där vi pratade skola, politik..och massa flummiga ämnen!

Sedan var det dags för Bowling..och tro det eller ej så gick det riktigt bra för mig, inte bäst men jag är mycket nöjd!!! Dock är min högra tumme utan fin nagel, men ALLT för LAGET. Kollektivet var kvällens ord :p Supertrevlig kväll iaf, tack för det!!!


Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard

2009-09-05 @ 16:11:59
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0