Färdig!

Nu blidde jag klar med mitt skolarbete, och jag måste säga att jag är RIKTIGT nöjd med hur det blev!

Ett bra arbete med starka argumentationer för båda sidorna, analysdel och många egna reflektioner och exempel. Man blir så glad när man lyckats bra med något som man inte trodde skulle bli så fantastiskt. Yay!! Jag tycker de är skönt att ha ett öppet ämne och skriva utan att riktigt exakt veta vart man kommer hamna och vad som kommer finnas med i slutsatsen - de är frihet de!!

Nu ska jag ta och cykla bort till Katrin där vi ska fika och titta på film - mys!
Riktigt bra dag, även fast jag hade en seg start!!!

Jag läääääängtar till vi ska till London, oh så underbart de kommer att bli! Good, good times!!

Ha en FAB kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0