Fab lördag!

Godmorgon!!!

Jag satt uppe till 03 och gjorde min fotobok...hellergud så mycket underbara bilder jag har, mix mellan att skratta och gråta. Men mysigt är det att titta igenom allting och se vad som är bilder att visa för allmänheten :p Blir 56 sidor i den..men tycker de är värt det! :)

Nu ska jag iväg och möta Katrin, vi ska ta en fika på stan och ta de lungt...jag har ju inte träffat henne någonting i veckan, förutom igår då vi hade idol/filmkväll hos Annica. Efter en härlig fika så ska vi till ÄVENTYRSBADET och go crazy där i några timmar! Jippie! Vi är små badfreaks båda två - love it!

När vi är lagom döda, dock inte för döda, ska vi hem och fixa oss och sedan är det PARTYLÖRDAG!
Wohooooo! Ses i dimman folket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0