Effektivitet

Igår satt jag uppe till 02, jag hade för mycket energi och visste inte vad jag skulle ta mig till..!! Satt och gjorde klart alla uppgifter till en distanskurs så nu har jag 7,5hp till i samlingen, mycket skönt! Nu har jag 145 hp..woho bara 35 kvar till en examen.. :p Nja inte så de funkar direkt, men kommer ha minst 205hp när jag är klar..de känns som de kommer bli några fler dock innan detta året är slut :)

Nu ska jag iväg och träna, fungerar bättre med en hel cykel, då kommer man ändra fram till lokalerna också vilket kan vara bra :) Idag blir det ett spinningpass, bas denna gång. Lite tråkigt är det att jobba kväll då man missar alla pass, de finns bara lunchpassen som jag kan gå på. Men förhoppningsvis ska detta också vara bra, kanske en bra sak att börja på basspinning och köra medel nästa gång :p

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0